lørdag 11. august 2012

Retro syboks og et lite Pssst! :-)

Deilig sommervær og weekend-loppis har satt litt begrensninger for sy-aktiviteten her de siste dagene. 
Men en liten syboks har da kommet igjennom symaskinen her : ) Den er laget i et stoff jeg lenge har hatt 
planer om å sy noe fint av, og da er det en fin start med en praktisk oppbevaringsting. (Kjole i samme 
stoff planlegges også, til datteren min, Alba.) Syboksen har fått pyntestikninger i Neon korall, 
kjøpt hos BettyP, og er foret med ekte Mormor-retro (stoff fra sengetøy fra min kjære Mormor : )


Pssst! I morgen trekker jeg Give away`en her på bloggen, og den har i dag rundet 100 deltagere (SÅ flott!), 
og det betyr at jeg slenger en 3. stoffpakke i premie-potten! Så nå er sjansene enda større for å vinne litt 
retro-lekkerier! :-) 

Mer om helgens loppefunn etter helgen! ; ) 

Ønsker deg en super fin lørdags kveld!

Smil fra Marthe 

14 kommentarer:

  1. Hvor er det bare tøsesmukt på den helt rigtige måde... Jeg vil spændt vente på at se kjolen til din lille Alba, i det...

    Hvor gammel er hun for resten - Alba?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hej Karen
      Ja, jeg er simpelthen så in love med det blomster-stof :-) Jeg ser for mig, at det bil blive en smuk kjole til en lille pige! Alba bliver 2 år her i denne måned. Hvad med din Alba? : )

      Tusinde tak for dit svar inde på din egen blog. Jeg skriver dig en mail!

      Kh Marthe

      Slett
    2. Hun er lige omkring 11 måneder nu, og en rigtig livlig pige :-)

      Slett
  2. Hvor er det bare rigtig flot, Marthe.
    Er speciel vild med pyntestikningerne i den fine neonfarve.
    Og ja, stoffet er virkelig flot :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hej Helene
      Tusinde tak for roserne,-det er jeg rigtig glad over at høre.
      Neon er så fint, så fint! :-)

      Smil fra Marthe

      Slett
  3. Wow :)
    gid jeg havde noget så fint stof!! :)
    kig forbi ovre hos mig, jeg har to giveaways i gang :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hej Nikoline
      Ja, jeg er selv vild med lige det der stof :D Det har alle farverne, så smukt! ;)

      Kh Marthe

      Slett
  4. Ej, hvor er den bare flot...
    stoffet er så fint...
    elsker de neon stikninger... super flot...
    Kh Lone

    SvarSlett
    Svar
    1. Hej Lone
      Tusinde tak, det er så sødt af dig! :)
      Dine er også fine! :)

      Smil fra Marthe

      Slett
  5. hvor er den bare fin kære Marthe. Jeg kan mægtig godt li' den måde du sætter stoffer og farver sammen på. Knus fra Lene

    SvarSlett
    Svar
    1. Hej Lene
      Det varmer med dine roser :D Tusinde tak! Jeg kan også bare så godt lide, at sætte sammen de lækre sager, ren luxus lykkefølelse! :D

      Smil fra Marthe

      Slett
  6. Hvor er det bare supersmukt! Og farverne er jo lige til at blive glad af! :O)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hej Malene
      Ja, netop, man bliver helt glad i låget af alle de fine farver :) Dejligt, du også har det sådan ;)

      Smil fra Marthe

      Slett
  7. Hvor er det bare nogle fine farver og dejlig tøsset.
    Hilsen Heidi fra Egholmvej 16

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...